0

Ефективні рішення Google for Education для хмарної взаємодії

Добридень всім!

Офіційний старт порталу, як я вже писав, дещо затримується, а поки що я хотів би поділитись з вами щойно отриманим сертифікатом.

З 12 по 22 листопада цього року я брав участь у тренінгу “Ефективні рішення Google for Education для хмарної взаємодії” від “Академії цифрового розвитку” , який було організовано в рамках партнерства Google України з Міністерством освіти і науки України для ширшого впровадження дистанційного навчання в освітніх установах в умовах карантинних обмежень, пов’язаних з пандемією COVID-19.

Скажу чесно – участь в курсі я взяв просто з цікавості. Стосовно хмарних рішень, сервісів, інструментів та пристроїв Google я маю досить значний досвід, оскільки є їх великим ентузіастом і амбасадором і використовую переважну більшість з них з моменту їх появи (G Suite for Education – вже більше 10 років, маю статус GCE, використовую хмару Google як розробник, навіть це повідомлення пишу з хромбука). Однак, мені просто було цікаво як може бути побудований тренінг та що там можна вивчати про сервіси, якими всі користуються щодня?

Що ж, пройшов, виконав 100% завдань, сертифікат отримав (ніяких професійних переваг він не надає, однак для освітнього закладу підійде у якості підтвердження підвищення кваліфікації).

Стосовно курсу скажу, що це непоганий початок для тих викладачів, хто ніколи не користувався ніякими сервісами Google, або навіть комп’ютером взагалі (я завжди сумнівався, що такі є, однак, виходить є). Особисто я не побачив і не дізнався абсолютно нічого для себе нового, однак, я вже говорив, що зі мною ситуація особлива:)

А взагалі, курс дійсно здатний показати шлях до організації дистанційного навчання для тих, хто й досі (що теж дуже дивує) не знає, як його провадити. Тож в будь-якому випадку, пройти його було варто (тим більше, що завдання там – зовсім “ненапряжні” й не вимагають багато часу для виконання) і це чудово, що освітяни можуть взяти участь в ньому абсолютно безкоштовно.
До речі, на сторінці курсу розміщено записи всіх відеотрансляцій курсу – є сенс переглянути, і особливо тим, хто не наважився записатись на цей курс!

Print Friendly, PDF & Email

Напишіть відгук

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *