0

Навчання для кандидатів в експерти НАЗЯВО

Добридень всім!

Хочу поділитись новиною. Справа в тому, що 26-27 листопада я брав участь в онлайновому тренінгу для кандидатів в експерти Національної агенції з забезпечення якості освіти. Це був вже третій мій крок в цьому напрямку – спочатку збір та подача заяв і документів, потім – онлайн-курс “Експерт з акредитації освітніх програм” на платформі Prometheus, потім – на тій же платформі – курс “Як написати якісний звіт про результати акредитаційної експертизи освітньої програми”, і ось нарешті останній крок – тренінг з підготовки експертів.

Ці два дні були цікавими й насиченими – купа групових обговорень, симуляцій тощо. З організаційної і технічної точки зору, як тренер зі стажем, я міг би озвучити кілька прикрих нюансів, однак, чудові тренери і максимальна інтерактивність згладили ці “нерівності”.

В цілому ж, думаю всі учасники вкотре пересвідчились що дистанційне навчання у зазвичай є набагато ефективнішим за очне й дозволяє співпрацювати на новому рівні.

До речі, я хочу подякувати Максиму за наводку на Mentimeter – cервіс для взаємодії з аудиторією тренінгів – штука вузькоспеціалізована, однак, іноді може стати в нагоді (навіть враховуючи обмеження безкоштовного плану).

Що ж, в будь-якому випадку я з користю витратив цей час, дізнався дещо нове і отримав новий досвід.

Print Friendly, PDF & Email

Напишіть відгук

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *