0

Тренінг для тренерів

Добридень всім!

Нещодавно я переглянув освітній серіал “Тренінг для тренерів” від національної платформи “Дія. Цифрова освіта“. Переглянув просто з цікавості, бо навчання кінцевих користувачів – це явно не моє. Навіть з розробниками, адміністраторами та архітекторами – і то часом буває нелегко, а що вже говорити про людей, далеких від технологій?

Що можу сказати – тренінг дійсно непоганий – якісний монтаж відео, і навіть я, маючи майже чверть сторіччя досвіду викладання, побачив кілька цікавих моментів, які наштовхнули мене на ідеї, які я випробую вже на наступному тренінгу.

Негативні моменти – традиційні – це “мовні” помилки та занадто легкі тестові питання. Але це вже я, мабуть, забагато хочу – щоб і відео якісне, і мова правильна, і тести відповідного рівня складності…

В цілому враження позитивні. До речі, там ще багато різноманітних освітніх серіалів, які варто подивитись вашим дітям, батькам і тим, хто прагне опанувати елементарні цифрові навички, які зараз, до речі, є вже частиною загальнолюдської культури!

Print Friendly, PDF & Email

Напишіть відгук

Ваша пошт@ не публікуватиметься. Обов’язкові поля позначені *